kontakt@matura100procent.pl

Zoologia to nauka omawiająca budowę i funkcjonowanie zwierząt. Dzięki kursowi poznasz temat od podstawy do poziomu, który jest niezbędny do wysokiego wyniku na maturze. Autor przeprowadzi Cię przez zagadnienia związane z budową, funkcjonowaniem i systematyką zwierząt – w taki sposób, że każde zagadnienie i zjawisko stanie się dla Ciebie jasne. Dodatkowo, dowiesz się jak rozwiązywać typowe zadania maturalne.

Błąd uczynił zwierzę człowiekiem. Czyżby prawda miała zrobić z człowieka zwierzę?
– Fryderyk Nietzsche.

Poziom: biologia rozszerzona
Dostęp:
365 dni
Zawartość: teoria i zadania

Zobacz lekcję wideo:


Forma Kursu (dźwięk i film) sprzyja tworzeniu notatek. Dzięki temu lepiej zapamiętasz jego treść, niż ucząc się z pisemnych opracowań.

Co zawiera Kurs?

Kurs z Zoologii to ponad 4,5-godzinne opracowanie wideo.
Dwadzieścia pięć nagrań zostało podzielonych na pięć części:

  1. Wprowadzenie – podstawy budowy i metabolizmu zwierząt.
  2. Szczegółowe omówienie morfologii, histologii i fizjologii.
  3. Systematyka – analiza zwierząt dwuwarstwowych, pierwoustych, wtóroustych.
  4. Zadania maturalne – analiza krok po kroku zadań z arkuszy CKE.

Co zyskasz dzięki Kursowi?

  • poznasz tajemnice budowy komórki zwierzęcej, tkanek i całych grup organizmów,
  • dowiesz się, w jaki sposób funkcjonują organizmy zwierząt z poszczególnych gatunków,
  • przeanalizujesz systematykę zwierząt kręgowych i bezkręgowych,
  • przyjrzysz się najdrobniejszym szczegółom, które nie dadzą Ci się zaskoczyć na maturze,
  • zaoszczędzisz wiele czasu – po 4,5 godzinnej pracy z Kursem, doskonale opanujesz zoologie.

Często zadawane pytania (FAQ):

  1. Czym jest Kurs wideo? To zestawy filmów, które możesz oglądać i słuchać po zalogowaniu się do swojego profilu na stronie Matura100procent.pl. Dane logowania otrzymasz mailem, po dokonaniu zakupu. W czasie lekcji, lektor zapoznaje Cię z zagadnieniami teoretycznymi, a także pokazuje jak krok po kroku rozwiązać typowe zadania maturalne.
  2. Kiedy otrzymam dostęp do Kursu? Natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. Jeśli wybierzesz płatność z Przelewy24, dostęp otrzymasz w ciągu ok. 15 minut. Przelew tradycyjny wiąże się z trochę dłuższym czasem oczekiwania, gdyż zaksięgowanie wpłaty zależy od pracy banku.
  3. Czy mogę zapłacić później? Tak, wybierając płatność z PayPo dostęp do kuru możesz odebrać dzisiaj, a płatność uregulować w ciągu 30 dni.
  4. Chce zadać inne pytanie. Napisz do nas na kontakt@matura100procent.pl.

 

Autor Kursu: Piotr Tomkowski, Jakub Kuleta

Program nauczania

01. Wprowadzenie [Zoologia] 00:05:00
02. Tkanki zwierzęce [Zoologia] 00:09:00
03. Systematyka [Zoologia] 00:05:00
04. Gąbki [Zoologia] 00:08:00
05. Parzydełkowce [Zoologia] 00:09:00
06. Płazińce [Zoologia] 00:17:00
07. Obleńce [Zoologia] 00:09:00
08. Zadania maturalne I [Zoologia] 00:11:00
09. Pierścienice [Zoologia] 00:11:00
10. Stawonogi [Zoologia] 00:17:00
11. Mięczaki [Zoologia] 00:08:00
12. Szkarłupnie [Zoologia] 00:06:00
13. Strunowce [Zoologia] 00:03:00
14. Osłonice [Zoologia] 00:02:00
15. Zadania maturalne II [Zoologia] 00:13:00
16. Strunowce [Zoologia] 00:08:00
17. Bezczaszkowce [Zoologia] 00:09:00
18. Cechy wspólne kręgowców [Zoologia] 00:16:00
19. Kręgouste [Zoologia] 00:09:00
20. Ryby [Zoologia] 00:17:00
21. Płazy [Zoologia] 00:10:00
22. Gady [Zoologia] 00:19:00
23. Ptaki [Zoologia] 00:15:00
24. Ssaki [Zoologia] 00:27:00
25. Zadania maturalne III [Zoologia] 00:13:00

Opinie Kursu

4.7

4.7
10 ratings
  • 5 stars7
  • 4 stars3
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0
  1. Gooooood job

    5

    Wszystko dobrze przemyślane, zadania jak i teoria super

  2. Kozak

    5

    Jestem w 3 kl liceum i jak widzę wszystko jest zgodne z podręczniikiem. Fajne lekcje, można sie dobrze przygotować do lekcji, ogólnie polecam.

  3. 4

    Polecam kurs. Bardzo fajnie wyjaśnione zagadnienia i zadania maturalne.

  4. Polecam

    5

    Super matura próbna zdana z bardzo dobrym wynikiem ,dzięki wam. Polecam

  5. Ekstra

    5

    Dobra droga do nauczenia poszczegołnych pojęć.

  6. świetne

    5

    Wystarczy do zdania maturki na dobrym poziomie. Wiem z autopsji 😉

  7. Polecam

    5

    Biologia jest fajna, lubie ją, ale jednak nie dawałam rady sama. Nie cierpię, jak i nie umiem robić notatek. Filmiki, zadania, teoria, no super. Polecam na prawdę, dużo pomogło 🙂

42ZAPISANYCH KURSANTÓW